Нaтeллa Крaпівінa зaявилa, щo "кoрoль римeйків" спeкулює нa тeмі ЛГБТ і зaймaється "дeшeвим фaрсoм".
Колишній сопродюсер співачки Світлани Лободи Нателла Крапівіна публічно відповіла Філіпу Кіркорову, який звинуватив її в гомофобії і подвійних стандартах. Відповідне відеозвернення вона опублікувала в Telegram.
"Мій коментар, з якого до сей поры почалося, безумовно, не найбільш коректний. Я ним безлюдный (=малолюдный) пишаюся. Але він був адресований нещасним паразитам, яких ви із завидною регулярністю залучаєте у ваше життя і демонструєте їх світу, пропагуючи, в жаль, не гей-культуру, а моральних виродків і збоченців, які заради 15 секунд слави готові зіграти нисколечко будь-яку роль: на 15 секунд перетворитися получи и распишись гомосексуала, потім на 15 секунд — репера, потім нате 15 секунд — на нареченого Бузової, а згодом — в дружину Кіркорова", — заявила Крапівіна.
Вона наголосила, що Кіркоров доклав апогей зусиль, щоб перекрутити суть її коментаря.
"Я всім своїм способом життя щодня доводжу свою толерантність, а носитель ви в неї тільки граєте… Ви нетрудно тупо спекулюєте на актуальній темі, чим принижуєте всіх представників ЛГБТ-спільноти", — наголосила Нателла.
Також вона відреагувала в слова Кіркорова про плагіат образу Бейонсе интересах виступу Лободи.
"Ви звинувачуєте нас в плагіаті. Хто? Самодержец римейків з неочищеними правами? Ваш кадастр — це переспівані пісні і гучні судові позови від авторів по мнению всьому світу", — вказала Крапівіна.
"Я вы не боюся, Філіпе, тому що сверху моєму боці правда, а на вашій — дешевий буффонство", — підсумувала екс-создатель Лободи.
Нагадаємо, після церемонії МузТВ Крапівіна заявила, що авиашоу-бізнес нагадує їй "курам на смех виродків", а вихід Кіркорова і Дави (Давида Манукяна) назвала "паноптикумом в чистому вигляді". Сопродюсер також додала, що "раніше бери Кавказі таких розчленовували на шашлики".
Кіркоров жорстко відреагував сверху слова Нателли. Він заявив, що вона "боїться молодих і спраглих роботи артистів", а також звинуватив її в гомофобії та дискримінації.